Ο Φράνσις Φορντ Κόπολα «Δεν ενδιαφέρομαι» για το Streaming του «Megalopolis».

Ήταν μακρύς ο δρόμος για τον Φράνσις Φορντ Κόπολα ΜεγαλόποληΜια ταινία που ήθελε να κάνει 40 χρόνια. Τελικά, το βράδυ της Πέμπτης στις Κάννες, έλαβε την πρώτη του προβολή, με όρθιους χειροκροτητές πριν και μετά την ταινία, με την τελευταία να διαρκεί περίπου επτάμισι λεπτά.

«Είναι λίγο σουρεαλιστικό», είπε ο Κόπολα. «Βρίσκοντας τον εαυτό σου σε αυτή την κατάσταση και συνειδητοποιώντας ότι, ό,τι κι αν είναι, αυτή είναι η στιγμή της αλήθειας, θα μάθω αν όλα πήζουν ή όχι. Οπότε μπορείτε να φανταστείτε, είναι λίγο Φυσικά, ελπίζω να πάει καλά Από τότε, έχει πάει πολύ καλά.

Λόγω της απόφασης του Κόπολα να αυτοχρηματοδοτήσει τα 120 εκατομμύρια δολάρια και την τρέχουσα έλλειψη συμφωνίας διανομής της ταινίας στις ΗΠΑ, έχει γίνει πολλή συζήτηση γύρω από την ταινία. Μικτές, αλλά κυρίως θετικές κριτικές προέκυψαν από το ντεμπούτο της ταινίας στο φεστιβάλ, αλλά ήρθαν επίσης σε ένα φόντο πολλής διαφημιστικής εκστρατείας.

Σε μια συνέντευξη την Παρασκευή στο στούντιο του Deadline στις Κάννες, η Κόπολα ρωτήθηκε τι έκανε για την ομιλία.

ΣΧΕΤΙΚΟ: ‘Μεγαλόπολη’: Τι λένε οι κριτικοί

«Δεν ξέρω», είπε. “Ξέρω ότι πολλά πράγματα αλλάζουν στη μετά το Διαδίκτυο εποχή. Ένα από τα πράγματα που αλλάζουν είναι η δημοσιογραφία. Περνάει ένα σοκ, πώς θα επιβιώσει η δημοσιογραφία; Τόσα πολλά πράγματα, πώς θα επιβιώσει; “

Εξήγησε επίσης για την κατάσταση της κινηματογραφικής βιομηχανίας. «Τι θα γίνει με τον κινηματογράφο; Θα παραμείνει το ίδιο ή θα συνεχίσει βασικά να εξελίσσεται στην ίδια ταινία ξανά και ξανά; Οι θυρωροί είναι ότι μια ταινία πρέπει να έχει κάποιο εμπορικό στοιχείο ή δεν μπορεί να γίνει. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες ταινίες δεν μπορούν πλέον να γίνουν», είπε.

Σχετικά με τα πολλά οδοφράγματα που αντιμετώπισε η Κόπολα κατά τη διάρκεια της καριέρας της, είπε ότι «προσπάθησε να μην ακολουθήσει τους κανόνες και έζησε με τους δικούς μου κανόνες».

READ  Ο πρωταθλητής του US Open Matt Fitzpatrick επιστρέφει την προσβολή του USGA

ΣΧΕΤΙΚΟ: Ο Francis Coppola “Don’t Need My Protection”, λέει η Aubrey Plaza, αποκαλύπτει τη “Συνεργασία και τον Πειραματισμό” του “Megalopolis”

«Όταν ήμουν νέος, ήθελα να κάνω ένα μιούζικαλ και μου είπαν: «Ξέρεις, τα μιούζικαλ δεν γίνονται πια». σενάριο με έναν συγγραφέα που πίστευα ότι ήταν καταπληκτικό σενάριο, και κανείς – είπε ότι δεν κάνουν γουέστερν, οπότε το έχασα, αλλά ευτυχώς, ο Κλιντ Ίστγουντ αγόρασε το σενάριο και το έκανε Ασυγχώρητος. Ήταν ένα σενάριο που κανείς δεν θα με άφηνε να δημιουργήσω. Οπότε δεν καταλαβαίνω αυτή την ιδέα ότι μερικές ταινίες μπορούν να γίνουν, κάποιες ταινίες μπορούν να γίνουν Δεν μπορώ Να γίνει. Γιατί δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτα ζωντανό; Έτσι, προσπάθησα να ζήσω τη ζωή μου, τουλάχιστον όσο μπορούσα.

Μεγαλόπολη Το νέο Μανχάταν που μοιάζει με τη Ρώμη τοποθετείται στη φαντασία του Κόπολα, με τον Άνταμ Ντράιβερ ως Καταλίνα, τη φουτουριστική επικεφαλής της Επιτροπής Σχεδιασμού. Η Καταλίνα συγκρούεται με τον δήμαρχο της πόλης, Κικέρωνα (Τζιάνκαρλο Εσπόζιτο), ο οποίος μάχεται ενάντια στο ουτοπικό σχέδιο της Καταλίνα να ανοικοδομήσει την πόλη με ανανεώσιμα υλικά, το οποίο ο Κικέρων θέλει να διατηρήσει την παράδοση και την αποφασιστικότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Η παγκόσμια κυκλοφορία του IMAX “Megalopolis” θα είναι περιορισμένη. Ταυτότητα Σεπτεμβρίου σε 20 πόλεις των ΗΠΑ

Ο οδηγός κάλεσε να παράγει Μεγαλόπολη «Μία από τις καλύτερες εμπειρίες γυρισμάτων που είχα ποτέ». Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπει την ταινία – «αλλά δεν την είδα με το κοινό, δεν την είδα, σε αυτήν την περίπτωση, ο DB Sweeney να παίζει σε μια διαδραστική συνέντευξη Τύπου» – σημειώνει ο Coppola κατά τη διάρκεια της τέταρτης ταινίας- στιγμή θραύσης τοίχου.

“Κάθε φορά που το έβλεπα, ήταν η ίδια αναλογία διαστάσεων”, συνέχισε ο Ντράιβερ, “έτσι με συγκίνησε πραγματικά με τρόπους που δεν είχα ξαναδεί και νομίζω ότι αυτό είναι απόδειξη για τις ταινίες που κάνει ο Φράνσις. Έχει πολύ αρχές στη δημιουργία σκηνών και διαλόγων, και όχι στην αποκάλυψη και στην αφήγηση χαρακτήρων.” Γι’ αυτό οι ταινίες του, εν μέρει, έχουν τέτοια μακροζωία, γιατί πάντα υπάρχει κάτι να ανακαλύψω γι’ αυτές. Ακόμη και μαζί του, συγκινούμαι σε στιγμές που δεν έχω πάει πριν.

READ  Γρίπη των πτηνών ανιχνεύθηκε στον μεγαλύτερο παραγωγό αυγών κότας στις ΗΠΑ: NPR

Η Τζούλια, η κόρη του δημάρχου, ερωτεύεται την Καταλίνα και η Nathalie Emmanuel είπε ότι η δημιουργία της ταινίας ήταν «μια φορά στη ζωή».

Σχετικό: Το «Megalopolis» κάνει το ντεμπούτο του στις Κάννες με 7 λεπτά standing ovation

«Είναι πολύ ξεχωριστό και μια πολύ μοναδική εμπειρία και δεν την έχω ξαναζήσει», είπε. «Και το να σε εμπιστεύονται να παίξεις έναν χαρακτήρα σε μια ταινία που ήταν ιδέα για 40 χρόνια, αυτό είναι μεγάλη ευθύνη και είναι πραγματικά ξεχωριστό. Το καστ και ο Φράνσις και όλοι ήταν πολύ συνεργάσιμοι και υποστηρικτικοί. Αυτό που αφαιρώ από αυτό είναι το πόσο αφοσιωμένοι ήταν όλοι και αυτή η αίσθηση υπηρεσίας σε αυτό το όραμα του Φραγκίσκου. Αυτή η πραγματική δέσμευση και ο καθένας πραγματικά μπαίνει και παραδίδεται πραγματικά στη διαδικασία.

Η Aubrey Plaza πρωταγωνιστεί ως Wow Platinum, μια φιλόδοξη δημοσιογράφος που ερωτεύεται πρώτα την Catalina και μετά παντρεύεται τον πλούσιο Hamilton Crassus III του Jon Voight. Θυμάται με αγάπη τα παιχνίδια που έπαιζαν οι ηθοποιοί στα γυρίσματα. «Πάρα πολλά παιχνίδια», είπε. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι ο Φράνσις έκανε τον Τζον Βόιτ, παίζοντας ένα παιχνίδι όπου έπρεπε να δένουμε τα σώματά μας μεταξύ τους». Κάνοντας χειρονομίες στον οδηγό, η Plaza του είπε: «Νομίζω ότι το κάναμε πριν κάνουμε τη σκηνή μας. Έπρεπε να γίνουμε ένα πλάσμα, να μιλάμε το ίδιο πράγμα, να λέμε το ίδιο πράγμα την ίδια στιγμή, να κινούμε τα άκρα μας και να γίνουμε ένα είδος πλάσματος. Και μου αρέσουν τέτοια πράγματα».

Η πρεμιέρα είδε την ταινία Plaza. Υπήρξαν εκπλήξεις; “Το όλο πράγμα ήταν καταπληκτικό”, είπε, “Ήταν καταπληκτικό. Ήταν πολύ συγκινητικό, πολύ διεγερτικό, αλλά όμορφο. Ήταν πολύ, πολύ περίεργο που το είδα για πρώτη φορά. Είμαι ευχαριστημένη με την εμφάνισή μου.

READ  Ο Bruhat Soma κερδίζει το 96ο Scripps National Spelling Bee

Ο Deadline ανέφερε ότι στις πρόσφατες ευρωπαϊκές συμφωνίες διανομής του, ο Κόπολα έχει παρακρατήσει συγκεκριμένα δικαιώματα τηλεόρασης και VOD από τους αγοραστές. Είναι μια συμφωνία ροής κάτι που θα σκεφτόταν ποτέ; “Επειδή πήρα το ρίσκο, θέλω να το κατέχω και το κάνω, οπότε δεν θέλω να το πουλήσω σε κάποιον άλλο. Θέλω να το ελέγξω.”

ΣΧΕΤΙΚΟ: Φράνσις Φορντ Κόπολα για την κινηματογραφική βιομηχανία: «Η ροή είναι αυτό που λέγαμε οικιακό βίντεο», αλλά τα μεγάλα στούντιο μπορεί να είναι καταδικασμένα – Κάννες

«Το streaming είναι μια αστεία λέξη», είπε. “Πάλι Ο ΝονόςΜε έστειλε η Paramount, κάτι που έκανα Ο Νονός Εκείνη την ώρα, κάντε μια περιοδεία για να παρουσιάσετε την ιδέα του οικιακού βίντεο στο κοινό. Πήγα παντού και έδειξα, «Εδώ Ο Νονός σε έναν δίσκο». Μετά άλλαξε σε DVD και η ροή ήταν απλώς οικιακό βίντεο. Δεν ξέρω γιατί το λένε streaming, είναι home video. Όλοι ξέρουν τι είναι. Φυσικά οι άνθρωποι έχουν πλέον όμορφες τηλεοράσεις στα σπίτια τους με καλό ήχο. Φυσικά και θα έχει ζωή. Αλλά εκεί είναι τα μακροπρόθεσμα χρήματα για τις ταινίες. Ο κόσμος αγόραζε την ίδια ταινία ξανά και ξανά για 40 χρόνια και αυτό έγινε αποκάλυψη τώρα.”

Το Deadline Studio τροφοδοτείται από το Neom.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *