Όσκαρ 2023: Η Ακαδημία επιτρέπει στην Andrea Riseborough να συνεχίσει την υποψηφιότητά της

Σχόλιο

Το θέμα έχει οριστικά διευθετηθεί: Η Andrea Riseborough θα λάβει την υποψηφιότητά της για Όσκαρ.

Μετά από μια εβδομάδα διαμάχης, η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών συνεδρίασε την Τρίτη για να αξιολογήσει εάν η έντονη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνέβαλε. Το εντυπωσιακό νεύμα της Ράιζμπορο Α’ Γυναικείου Ρόλου Το «To Leslie», μια ανεξάρτητη ταινία που δεν έχει προβληθεί ελάχιστα, ακολουθεί τις οδηγίες της οργάνωσης. Ενώ η ακαδημία δεν βρήκε λόγο να ανακαλέσει την υποψηφιότητα, βρήκε σφάλμα με απροσδιόριστες «τακτικές εκστρατειών κοινωνικής δικτύωσης και λόμπι» και ανακοίνωσε ότι θα αντιμετωπίσει αυτές τις ανησυχίες με τα αρμόδια μέρη.

«Με βάση αυτή την ανασκόπηση, είναι σαφές ότι στοιχεία των κανονισμών πρέπει να διευκρινιστούν για να δημιουργηθεί ένα καλύτερο πλαίσιο για μια εκστρατεία με σεβασμό, χωρίς αποκλεισμούς και αμερόληπτη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ακαδημίας Μπιλ Κράμερ σε δήλωση. Αυτό είναι το τέλος του κύκλου των βραβείων.

Αν και η ερμηνεία του Riseborough ως μαχόμενου αλκοολικού μετά τη νίκη του στο λαχείο στο “To Leslie” κέρδισε τον έπαινο από τους κριτικούς, κέρδισε λίγα από μόνη της. Λιγότερο από 28.000 $ Κατά τη διάρκεια της περιορισμένης θεατρικής του πορείας.

Η 41χρονη Αγγλίδα ηθοποιός ξάφνιασε το κοινό Υποψηφιότητα για την καλύτερη ηθοποιό Την περασμένη εβδομάδα – με την Ana de Armas, την Cate Blanchett, τη Michelle Williams και τη Michelle Yeoh – επέστησε την προσοχή στο ασυνήθιστο κίνητρο πίσω από αυτό.

Καθώς ξεκίνησε η ψηφοφορία για τις υποψηφιότητες για Όσκαρ, δεκάδες εξέχοντες ηθοποιοί μπήκαν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστούν τα εύσημα για την ταινία χαμηλού προϋπολογισμού και την πρωταγωνίστρια της. Η ηθοποιός Mary McCormack, σύζυγος του σκηνοθέτη του “To Leslie”, Michael Morris, φέρεται να συντόνισε μεγάλο μέρος της προσπάθειας ενθαρρύνοντας προσωπικά τους ανθρώπους να δουν και να μοιραστούν τις σκέψεις τους στο διαδίκτυο.

READ  Η τράπεζα Silvergate που εστιάζει στην κρυπτογράφηση σχεδιάζει να συνεχίσει να αποκρούει τις επιθέσεις από την FTX

Αρκετές αναρτήσεις περιείχαν παρόμοια γλώσσα, συμπεριλαμβανομένης μιας πλέον viral φράσης που περιγράφει το “Too Leslie” ως “μια μικρή εικόνα με μια γιγάντια καρδιά”. Γκουίνεθ Πάλτροου Ο ίδιος δημοσίευσε μια φωτογραφία στο Instagram Η Demi Moore, είπε, στέκεται μόνη της στο πλευρό της Morris και της Riseborough, «για να κερδίσει όλα τα βραβεία που δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί». Έντουαρντ Νόρτον έγραψε σε έναν σπάνιο δίσκο Ο Ράιζμπορο έδωσε «μία από τις πιο αφοσιωμένες, συναισθηματικά βαθιές, σωματικά τρομακτικές παραστάσεις που έχω δει εδώ και καιρό». (Ο Νόρτον όμως Ειπώθηκε πριν (μέσω ενός αντιπροσώπου που δεν έχει δημοσιεύσει για τα Όσκαρ.)

Η ίδια η Μπλάνσετ είναι πρωτοπόρος στα Όσκαρ φώναξε στον Ράιζμπορο Στην ομιλία του στα Critics’ Choice Awards.

Ο Ράιζμπορο εργάστηκε σταθερά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, εμφανιζόμενος στη βραβευμένη με Όσκαρ σκοτεινή κωμωδία «Birdman», την πολιτική σάτιρα.Θάνατος του Στάλιν» και πολλές άλλες ταινίες τρόμου. Αν και οι ηθοποιοί συχνά επαινούν τους συνομηλίκους τους δημόσια, οι εντυπώσεις από την ερμηνεία της στο “To Leslie” αυξήθηκαν σημαντικά τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου – κατά την περίοδο ψηφοφορίας για τις υποψηφιότητες για Όσκαρ. Η ηθοποιός Φράνσις Φίσερ κάποια στιγμή έφτασε στο σημείο να κοινοποιήσει αρκετές αναρτήσεις για το Ράιζμπορο Απευθύνθηκε στο Παράρτημα Ηθοποιών της Ακαδημίας Απευθείας και γράψτε μια λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας ψηφοφορίας.

Ο οικοδεσπότης του TCM και δημοσιογράφος του Entertainment Weekly Awards, Dave Garger, είπε ότι ενώ πίστευε ότι η διαμάχη για την υποψηφιότητα του Riseborough ήταν υπερβολική, η Ακαδημία ήταν «έξυπνη να το αντιμετωπίσει και να καταλάβει πώς τα social media αλλάζουν το παιχνίδι». Ο Μάθιου Μπελόνι, πρώην διευθυντής σύνταξης του The Hollywood Reporter που συνίδρυσε την εταιρεία πολυμέσων Puck, είπε ότι ο υπολογισμός των καμπανιών των Όσκαρ στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η «μεγαλύτερη κληρονομιά» της αποτυχίας.

READ  Το Πίτσμπουργκ σχεδιάζει τον Τζόι Πόρτερ Τζούνιορ, γιο του θρύλου του Στίλερς

«Υπάρχει μια ολόκληρη οικονομία γύρω από τα Όσκαρ και βασίζεται στη νομιμότητα των βραβείων», είπε ο Μπελόνι. «Εάν τα βραβεία μολυνθούν από αυτόν τον φιλισμό, θα επηρεάσει τη νομιμότητά τους. Αυτό είναι κάτι για το οποίο η Ακαδημία πρέπει να ανησυχεί.

Φυσικά, πρόσθεσε, «υπάρχει μια φιλοσοφία με τα Όσκαρ από τη δεύτερη χρονιά που τα έδωσαν».

Η ακαδημία έγινε πιο διαφανής σχετικά με τις εσωτερικές της λειτουργίες #OscarsSoWhite Πτώση το 2015, Διοικητικό Συμβούλιο ένα χρόνο αργότερα ανακοίνωσε τον στόχο του Διπλασιασμός του αριθμού των «γυναικών και διάφορων μελών» στο εκλογικό σύστημα. Πέρυσι η Janet Yang εξελέγη πρόεδρος Όπως αναλυτικά σε δελτίο τύπου Κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, «συνέβαλε καθοριστικά στην έναρξη και την προώθηση πολλών πρωτοβουλιών της Ακαδημίας για την πρόσληψη μελών, τη διακυβέρνηση και την ισότητα, τη διαφορετικότητα και την ένταξη».

Μεγάλο μέρος της κριτικής που στράφηκε στον διορισμό του Riseborough θεωρήθηκε ως ελαφριά κατά της Viola Davies (“Η γυναίκα είναι βασιλιάς”) και Daniel Detwyler (“μέχρι και”), καθεμία υποψήφια για μεγάλα βραβεία Pioneer. Πολλοί ειδικοί του κλάδου έχουν υποστηρίξει ότι ενώ η Ακαδημία έχει σίγουρα δρόμο να διανύσει όσον αφορά την αναγνώριση των μαύρων ταλέντων, αυτό είναι μια ξεχωριστή συζήτηση για το Riseborough.

«Ακόμη και οι απλοί θαυμαστές του κινηματογράφου εξαρτώνται από αυτά τα υψηλού προφίλ βραβεία που μεταδίδονται και μεταδίδονται τηλεοπτικά. [idea] Σε κάποιο σημείο, ορισμένοι καλλιτέχνες έχουν κερδίσει μια θέση στην κούρσα των Όσκαρ», είπε ο Karkar. «Όλα αυτά είναι διαφορετικά συστήματα ψηφοφορίας και διαφορετικοί άνθρωποι. Το ότι κάποιος πήρε άλλες τρεις υποψηφιότητες δεν σημαίνει ότι θα πάρει αυτόματα μια τέταρτη.

READ  Trae Young, οι Hawks δεν έχουν πού να κρυφτούν απέναντι στους Celtics

Τα Όσκαρ χρησιμοποιούν ένα σύστημα ψηφοφορίας κατάταξης, στο οποίο τα μέλη της Ακαδημίας επιλέγουν τους υποψήφιους για τα βραβεία σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Αυτό θα επιτρέψει ένα μικρότερο χάσμα μεταξύ εκείνων που κερδίζουν μια υποψηφιότητα και εκείνων που χάνουν. Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων επέλεξε τη Μπλάνσετ (“Αποθήκη”) ή τον συνάδελφο frontman Yow (“Παντού και όλα ταυτόχρονα”) ως Νο. 1 επιλογή τους για την καλύτερη ηθοποιό, για παράδειγμα, θα ήταν πολύ χαμηλή συμμετοχή για να πάρουν ένα από τα υπόλοιπα τρία slots. Επειδή ο μικρός αριθμός ψήφων έκανε τη διαφορά, ούτε ο Davis ούτε ο Detwyler είχαν εγγυημένα την έκτη θέση. Το Riseborough θα μπορούσε να έχει εύκολα «ξεπερασμένους» ανταγωνιστές όπως η Olivia Colman.Αυτοκρατορία του Φωτός”) ή την Τζένιφερ Λόρενς (“Γέφυρα ξηράς“).

Το Riseborough έχει γίνει κατά κάποιο τρόπο αποδιοπομπαίος τράγος για τις αποτυχίες της ίδιας της Ακαδημίας, πρότεινε η Melissa Silverstein, ιδρύτρια του Women and Hollywood, μια προσπάθεια αντιμετώπισης της διαφορετικότητας των φύλων και της ένταξης στη βιομηχανία του θεάματος. Ο Silverstein περιέγραψε τη Riseborough ως “κάποιον που έχει εργαστεί με την αναγνώριση που της αξίζει για δεκαετίες” και είπε ότι είναι ατυχές που “σε ένα χρόνο είχαμε απίστευτα εξαιρετικές μαύρες γυναίκες σε πρωταγωνιστικούς ρόλους”.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, σύμφωνα με τον Silverstein, θα υπήρχε χώρος για να αναγνωριστούν περισσότερες ηθοποιοί.

«Είναι ένα παιχνίδι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων και είμαστε όλοι μέρος του», είπε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *